9/10-13


Eftersom min kära syster (som förövrigt har en asbra blogg, klicka på länken!) tycker att det är så dags att jag tar tag i mitt lilla bloggande så kommer här några bilder från min insta! Från studentfest till dundretpromenader. Tänkte också göra en liten plus och minus lista med livet just nu

+ Bakade chokladsnittar igår och dom blev typ perfekta 
+ insåg att jag har uppkörning snart och fick inte ens lite panik, redo för skyhöga bensinpriser nuuu
+ Jag och Ellenor äger på att göra "vad fan vill du?" miner obs obs! se bild 4. Kan behövas i livet.
+ Jag har bokat en tur och retur till Paris! Ska träffa Marion och Coline som är mina utbyteskompisar och vi ska leva livet i fem dagar tillsammans, längtar så jag spricker! 

- Kemi är det tråkigast jag typ vet 
- Jag är allergisk mot hundar, vill ha hund! Eller, vill ha Moas hund Kasper (se bild 3) 
- Alla löven föll från träden innan jag hann ta tummen ur rumpan och fota allt det vackra:( 

Hejdå! 

1 kommentar :

  1. Se! Fick genom detta veta att 1. Moas hund heter kasper och 2. Du ska åka till frankrike trots allt!

    SvaraRadera